apk.cafe
Najlepsze aplikacje dla Androida

Cześć, Możesz tam pobrać plik APK "Nomad Sculpt" dla Huawei MediaPad T3 bezpłatnie, wersja pliku apk to 1.91 aby pobrać do Huawei MediaPad T3 po prostu kliknij ten przycisk. To łatwe i gwarancja. Dostarczamy tylko oryginalne pliki APK. Jeśli którykolwiek z materiałów w tej witrynie narusza Twoje prawa, zgłoś nam

Opis Nomad Sculpt
Zrzuty ekranu z Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
Opis Nomad Sculpt (z Google Play)

To jest wersja próbna, istnieje jednorazowy, stały zakup w aplikacji, aby odblokować wszystko:
Ograniczone funkcje to:
- cofanie/ponawianie ograniczone do 4 akcji
- jedna warstwa na obiekt
- brak eksportu
- ograniczone wewnętrzne zarządzanie projektem (nie można ponownie otworzyć projektu)

• Narzędzia do rzeźbienia
Glina, spłaszczanie, wygładzanie, maskowanie i wiele innych pędzli pozwolą Ci kształtuj swoje dzieło.
Możesz także użyć narzędzia tnącego Boolean Trim z lasso, prostokątem i innymi kształtami, do twardych powierzchni.

• Dostosowywanie obrysu
Można dostosować opad, alfa, kafelki, nacisk ołówka i inne parametry obrysu.
Możesz także zapisywać i ładować gotowe ustawienia narzędzi.

• Narzędzia malarskie
Malowanie wierzchołków kolorem, szorstkością i metalicznością.
Możesz także łatwo zarządzać wszystkimi ustawieniami wstępnymi materiałów.

• Warstwy
Nagraj swoje operacje rzeźbienia i malowania na oddzielnych warstwach, aby ułatwić iterację podczas procesu tworzenia.
Rejestrowane są zarówno zmiany rzeźbiarskie, jak i malarskie.

• Rzeźbienie w wielu rozdzielczościach
Przechodź między wieloma rozdzielczościami swojej siatki, aby uzyskać elastyczny przepływ pracy.

• Ponowne tworzenie wokseli
Zmień szybko siatkę, aby uzyskać jednolity poziom szczegółowości.
Można go użyć do szybkiego szkicowania zgrubnego kształtu na początku procesu tworzenia.

• Topologia dynamiczna
Dopracuj lokalnie siatkę pod pędzlem, aby uzyskać automatyczny poziom szczegółowości.
Możesz nawet zachować swoje warstwy, ponieważ zostaną one automatycznie zaktualizowane!

• Zdziesiątkuj
Zmniejsz liczbę wielokątów, zachowując jak najwięcej szczegółów.

• Grupa twarzy
Podziel siatkę na podgrupy za pomocą narzędzia grupowania twarzy.

• Automatyczne odwijanie UV
Automatyczne odwijanie UV może wykorzystywać grupy twarzy do kontrolowania procesu rozpakowywania.

• Wypiekanie
Do tekstur można przenosić dane wierzchołków, takie jak kolor, chropowatość, metaliczność i małe detale.
Możesz także zrobić odwrotnie, przesyłając dane tekstur do danych wierzchołków lub warstw.

• Kształt prymitywny
Cylinder, torus, rura, tokarka i inne prymitywne elementy mogą być użyte do szybkiego rozpoczynania nowych kształtów od zera.

• Renderowanie PBR
Domyślnie piękny rendering PBR, z oświetleniem i cieniami.
Zawsze możesz przejść na matcap, aby uzyskać bardziej standardowe cieniowanie do celów rzeźbiarskich.

• Przetwarzanie końcowe
Odbicie przestrzeni ekranu, głębia ostrości, okluzja otoczenia, mapowanie tonów itp.

• Eksport i import
Obsługiwane formaty obejmują pliki glTF, OBJ, STL lub PLY.

• Interfejs
Łatwy w użyciu interfejs, zaprojektowany z myślą o urządzeniach mobilnych.
Istnieje również możliwość personalizacji!

Historia wersji Nomad Sculpt
Nowy w Nomad Sculpt 1.91









Nowy w Nomad Sculpt 1.90
remesh: quad remeshery zachowują teraz ukryte twarze
voxel: napraw woksel remesh, gdy obecne są ukryte twarze
voxel: napraw awarię występującą czasami z powodu warstw
smooth: dodaj malowanie ekranu wygładzanie, jeśli intensywność farby jest większa niż 100 procent
warstwa: napraw logikę łączenia (woksel, łączenie )
Nowy w Nomad Sculpt 1.86
gest obsługi użytkownika: naprawiono gest jednym dotknięciem, gdy skrzynka narzędzi nie jest ukryta
Gizmo: naprawiono awarię podczas przekształcania siatki wierzchołków wzdłuż prymitywnego
gifa: naprawiono generowanie nieprzezroczystych gifów
Nowy w Nomad Sculpt 1.84
renderowanie : napraw aktualizację ostrości DOF po dotknięciu
gest: edycja tuby palcem była możliwa, choć nie powinna
siatka: popraw antyaliasing siatki
profil: napraw problem z podglądem krzywej za pomocą wstępnie ustawionej funkcji zastępowania
profil: przycisk przenoszenia folderu nie zawsze działał
Nowy w Nomad Sculpt 1.82
powtórz: popraw orientację metauchwytu podczas używania rysika przyciągającego
: napraw ołówek wypadający ze wskaźnika podczas rzeźbienia
osi: popraw obrót węzła powtarzania rury i krzywej, gdy używasz opcji przyciągania
pieczenie: napraw awarię, jeśli obiekt jest instancją
przeprojektuj: napraw awarię, jeśli obiekt jest instancją
Nowy w Nomad Sculpt 1.81
split: napraw podział linii
automatyczne zapisywanie: napraw uszkodzenie podczas automatycznego zapisywania podczas operacji w tle (dziesiętne, ponowne tworzenie siatki wokseli)
skrót: napraw konflikty między skrótami podrzędnymi i kamerami
powtórz: napraw powtórzenie krzywej za pomocą skrętu (1 tryb obsługi)

wstaw: napraw orientację wstawiania, jeśli jest pod spodem matryca jest odwrócona
wstaw: ustal orientację wstawiania, jeśli materiał bazowy ma włączoną opcję odwrotnej selekcji
Nowy w Nomad Sculpt 1.78
trim: naprawiono awarie
powtarzania: naprawiono wydajność podczas sprawdzania poprawności wielu instancji
piec: naprawiono pieczenie dla obiektów z dużymi ramkami ograniczającymi
Nowy w Nomad Sculpt 1.76
obj: napraw selektor przestrzeni kolorów wierzchołków
obrys: dodaj losową opcję
interfejs: podziel opcje obrysu na podmenu
zapisz: zapisywanie nowego pliku było błędnym otwieraniem wyskakującego okienka projektu
warstwa: popraw uszkodzenie warstwy podczas rzeźbienia z przesunięciem większym niż jeden
Nowy w Nomad Sculpt 1.75
rysik: naprawiono rysik niedziałający przy lekkiej/prymitywnej edycji, gdy używana jest tylko opcja rzeźbienia rysikiem
spot: brak suwaka intensywności w kontekstowym wyskakującym okienku

shadow: obiekty bez rzucania cienia są teraz ignorowane na mapie cieni maksymalny zakres precyzji
shadow: dostosuj rozdzielczość mapy cieni w zależności od liczby cieni (min. 512, maks. 1024)

maluj: dodaj chropowatość i metaliczność gniazdo do malowania obrysem rysik
Nowy w Nomad Sculpt 1.74
: dodaj opcję wstrzykiwania nowego węzła do sceny pozycji gizmo
: skala i pochylenie są ignorowane podczas dodawania węzła w pozycji gizmo

pieczenie: napraw ogólną jakość
pieczenie: dodaj krycie pieczenie (z danych maski)

światło: dodaj panel kontekstowy w celu szybszego dostosowywania
światło: napraw temperaturę przestrzeń kolorów
powtórz: napraw krzywą zapisywanie w niektórych przypadkach
powtórz: zapobiegaj jednoczesnemu wyświetlaniu widżetów Gizmo i wzmacniacza
...
Nowy w Nomad Sculpt 1.73
gltf: popraw eksport
Nowy w Nomad Sculpt 1.72
obrys: połączona topologia uwzględnia teraz maskę jako gadżet niepołączonej topologii

: zamiast tego usuń przycisk świata dodaj reset align do trybu obrotu metauchwyt
: dodaj tryb pin (pivot pozostaje nieruchomy, gdy przełączasz się między obiektami)
curve: funkcja wyrównania dla repeatera

dziesiątka krzywej: jakość powinna być stała bez względu na współrzędne siatki interfejs skali
: napraw duplikat przycisku anulowania
gltf: napraw teksturę, która nie jest poprawnie eksportowana
heightmap: popraw jakość eksportu renderowania, gdy opcja debugowania mapy wysokości jest włączona
...
Nowy w Nomad Sculpt 1.71
Plik poprawki błędów: nowy wewnętrzny format pliku, .nom zamiast glb.lz4 (skompresowany lz4), powinien być szybszy

materiał: napraw kanał emisji
materiał: dodaj suwak intensywności dla kanału emisyjnego
materiał: zignoruj ​​kanał alfa dla podglądu tekstury (z wyjątkiem szczeliny koloru)

tekstura: zapisywanie mipmapy stała
tekstura: poprawnie zapisz metalizację, jeśli nie ma chropowatości (i odwrotnie)

dynTopo: staraj się zachować ostre krawędzie nienaruszone podczas dziesiątkowania
dynTopo: trójkąty nierozmaitości powinny przestać się pojawiać, jeśli powierzchnia jest rozmaitości
...
Nowy w Nomad Sculpt 1.70
pliki: napraw eksport obj (tekstury)
Nowy w Nomad Sculpt 1.68
plik: napraw zewnętrzny glTF i ładowanie
pliku STL: naprawienie krytycznego błędu (awaria podczas ładowania, gdy pliki nomad są upuszczane do folderu Nomad)

uv: przełączanie z półprzepływnego na kwantyzowane 16-bitowe liczby całkowite (lepsza jakość)
maska: wyodrębnianie maski zachowuje teraz materiał i symetrię
interfejs obrotowy: menu przesunięcia panel, jeśli boczny pasek narzędzi wymaga pliku drugiej kolumny (gizmo pivot, snap angle itp.)
Nowy w Nomad Sculpt 1.65
android: wyskakujące okienko importu może teraz ładować wiele plików

light: naprawić ignorowane czwarte światło
render: naprawić błąd renderowania podczas dodawania światła w określonych warunkach
primitive: napraw awarię podczas sprawdzania poprawności lustrzanego pola i kuli, jeśli aktywowano Debug Primitive UVs.
insert: napraw interakcję obracania, gdy obiekt ma niestandardowy gadżet i nie jest wyśrodkowany
tekstury: obsługuje tekstury tylko do odczytu (bez edycji) z

pliku obj (procreate) i glTF : poprawka awaria podczas zapisywania modelu z UVS
...
Nowy w Nomad Sculpt 1.63
uv: automatyczne zwijanie małych krawędzi, dzięki czemu rozwinięcie uv ma większą szansę na powodzenie

interfejsu: zachowaj kolory kropek i okręgów podczas rzeźbienia
konturu: napraw artefakty podczas używania konturu na siatce z ukrytymi obszarami zamaskowanymi
trim: napraw rzadkie awarie podczas korzystania z przycinania płaszczyzny
woksel: napraw awaria podczas zapisywania pliku zaraz po remeshu wokselu w określonych warunkach
mapa wysokości: naprawianie przestrzeni kolorów
Nowy w Nomad Sculpt 1.59
Interfejs: przycisk fix jest błędnie wybrany podczas przewijania na lewy panel (np.: wstaw, przytnij)
smudge: napraw zachowanie przy aktywnej symetrii
misc: napraw awarię podczas otwierania menu malowania po dodaniu prymitywnego
Nowy w Nomad Sculpt 1.57
statystyki: kliknij podsumowanie statystyk, aby przełączać się między „pokaż wszystko” i „pokaż zaznaczenie”

przycinanie: napraw cięcie linii, gdy używana jest symetria

insert: napraw pozycję początkową podczas dodawania prymitywu (podobnie jak w trybie klonowania)
insert: użyj gizmo jako transformacja kotwicy, aby wyrównać z normalną powierzchni (jeśli sklonowany obiekt ma niestandardowy metauchwyt)

transform: użyj niestandardowego obrotu do obrotu/skalowania (ten z metauchwytu)
transform: niestandardowy obrót metauchwytu jest automatycznie aktualizowany podczas używania narzędzia transformacji
gizmo: dodaj skalę obsługi dwuwymiarowej
...
Nowy w Nomad Sculpt 1.56
wstaw: napraw funkcję klonowania, która nie zachowuje malowania podczas sprawdzania

przycięcia obiektu : napraw problem z symetrią + tryb linii, a także możliwy awaria w niektórych przypadkach
podział: napraw awarię w niektórych przypadkach

snapcube: długie naciśnięcie, aby zablokować widok (panoramowanie nadal dozwolone)

dziesiątkowanie: ulepszenie algorytmu (mniej rozciągliwe trójkąty, szczególnie na płaskich powierzchniach)
prymityw: napraw lustrzane odbicie (niejednolita skala z wyłączoną stałą gęstością)
render: napraw paski kolorów spowodowane akumulacją ramek lub eksportem renderowania (bez tła)
...
Nowy w Nomad Sculpt 1.54
Android: napraw problemy graficzne w niektórych

topologiach urządzeń z Androidem: dodaj funkcję dziesiątkowania
topologia: małe poprawki do remeshowania wokseli, aby uniknąć bardzo małych czworokątów (gładkie kolce itp.)
lustro: napraw ponownie „od lewej do prawej”…

transformacja: zachowaj spójną kolejność nawijania twarzy podczas korzystania z
materiału w skali ujemnej : dodaj

maskę opcji odwracania cullingu : napraw problemy z wyodrębnianiem (niechciane twarze pojawiające się z obiektami, które mają obramowania)
insert: napraw awarię przy wstawianym prymitywnym
przycinaniu: napraw awarię za pomocą przycinania linii
...
Nowy w Nomad Sculpt 1.53
narzędzie: napraw promień narzędzia do przesuwania
solo: napraw błąd (wybór ukrytego obiektu w oknie podglądu)
źródło: napraw zamieniany przycisk dodawania tła/środowiska
Nowy w Nomad Sculpt 1.51
render: napraw znikające tło odniesienia w niektórych przypadkach (refrakcja + tło ​​env)
render: opcja dwustronna była czasami ignorowana w przypadku materiału załamania
render: render png eksport ma teraz antyaliasing alfa
render: napraw renderowanie eksportu png tryb portretu niespójny

interfejs: przeciągnij i upuść przybornik był zbyt czuły (próg odległości został zwiększony)

plik: napraw uszkodzony eksport glb (czasami dzieje się, gdy światło nie było widoczne)
...
Nowy w Nomad Sculpt 1.50
android: zmniejsz prędkość kamery

material: dodaj refrakcję (nieprzezroczystość)
material: zwiększ maksymalną wartość addytywną (przydatne w przypadku bloom + mapowanie tonów dla efektu blasku)
material: dodaj cień dithered dla przezroczystości
renderowanie siatek : dodaj światło punktowe (choć w tej chwili nie ma rzucania cieni)

postprocessing: dostosuj efekt bloom (kanały czerwony/zielony/niebieski emitują teraz taką samą ilość bloom)
postprocess: opcja krzywej gradacji kolorów
...
Nowy w Nomad Sculpt 1.49
: promień kontrolny dla każdego punktu kontrolnego
matcap: naprawiono opcję „użyj globalnego matcap”
gizmo: napraw element pivot będący ignorowany, gdy symetria jest włączona
transform: napraw ignorowanie punktu obrotu, gdy symetria jest włączona
lustro: naprawiono prymitywne odbicie lustrzane, gdy zastosowano niejednorodne skalowanie
krycie: ignoruj ​​wartość krycia, gdy siatka jest nieprzezroczysta.
Nowy w Nomad Sculpt 1.48
android: naprawić awarię podczas importowania duży plik

gładka: mnożnik intensywności dla szybszego, gładkiego i
gładkiego: eksponuj

materiał typu przeciągnij obrys : dodaj dodatkowe
zasoby przezroczystości : dodaj minimalną obsługę folderów (alfa / tła / matcaps / hdris / projekty)

plik: popraw obsługę dużego pliku (> ~ 2 GB nieskompresowany)
alfa: dodaj opcję wartości punktu środkowego, aby umożliwić jednoczesne rzeźbienie ujemne i dodatnie
prymitywne: napraw projekt w opcji sfery
Nowy w Nomad Sculpt 1.47
kroplomierz: próbnik materiału działa teraz z prymitywną

rurką obiektową : ulepsz algorytm dopasowania krzywej (krzywa do ścieżki)

plik: napraw niepoprawne ładowanie nieprzezroczystości
plik: napraw ładowanie glb po wykryciu przekształcenia niemożliwego do wyrzeźbienia (stare modele)

flip: opcja odwracania symetrii zachowuje teraz

klon nazwy siatki : naprawa prymitywnego klonowania
Nowy w Nomad Sculpt 1.42.2
renderowanie wydajności gry : dodaj opcje jakości / wydajności dla
renderowania SSR / SSAO / DOF : napraw przezroczystość z wyłączonym
renderowaniem tylnej ściany : napraw AO dla
renderowania małej sceny : dodaj

maskę postprocesu krzywizny : napraw awarię podczas otwierania szybkiego malowania menu panelu, a następnie uruchom
maskę maskującą : dodaj
maskę funkcji grawerowania / wytłaczania : dodaj ujemną grubość

o: adresy URL można teraz otwierać

tło: dodaj
tło suwaka krycia : tło podstawowe jest zawsze nieprzezroczyste podczas dostosowywania wartości nakładki

farby: dodaj zachowanie niekumulujące się
itp. ..
Nowy w Nomad Sculpt 1.40
maska: w przypadku pojedynczego obiektu z wieloma odłączonymi częściami wystarczy dotknąć części, aby ją zamaskować / zdemaskować

malowanie: poprawka i ulepszenia jakości

gizmo: brak blaknięcia podczas edycji
metauchwytu obrotu : widżet strzałki tłumaczenia zaczyna się na środku

interfejsu metauchwy : dane wejściowe tekst domyślnie podświetla tekst
interfejs: podgląd materiału ze złym
interfejsem ekspozycji : uprość zaznaczanie wielu obiektów, przytrzymując i przeciągając pola wyboru
Nowy w Nomad Sculpt 1.36
Android: napraw obsługę klawiatury
dynamiczne: napraw
warstwę suwaka stałych szczegółów : napraw nagrywanie podczas korzystania z niestandardowego
przycinania osi : ponownie odwzoruj otwór, aby uzyskać lepszą jakość
Nowy w Nomad Sculpt 1.34




Nowy w Nomad Sculpt 1.32.2




Nowy w Nomad Sculpt 1.31
Ulepszenia.
Nowy w Nomad Sculpt 1.30
gizmo: edytuj niestandardowy punkt obrotu
metauchwyt: może być używany z wieloma obiektami
metauchwyt: ulepszaj interfejs gizmo (dodaj tłumaczenie „widoku z kamery” i ułatw interakcję)
maska: przełączanie
maski widoczności : elementy „podziel” i „wyodrębnij” zachowują teraz warstwy i malowanie
maski: "podziel" i "wyodrębnij" mają teraz więcej opcji ("wypełnij otwór" vs "wyodrębnij grubość" vs "brak")
maska: naprawiono awarię podczas używania dowolnego z przycisków maski bez
plików zaznaczenia : napraw
pliki eksportu STL : import obj jest bardziej rozbudowany
... itd.
Nowy w Nomad Sculpt 1.23
- napraw błąd / awarię podczas zapisywania projektów z prymitywem
- napraw awarię przy podziale maski
- zmniejsz rozmiar gizmo
Nowy w Nomad Sculpt 1.18
Pierwsze wydanie 1.18.
Oceń tę aplikację
Więcej informacji
Inne wersje Nomad Sculpt APK: Nomad Sculpt dla Huawei MediaPad T3
Podobny aplikacje dla Huawei MediaPad T3
Najlepsze aplikacje na Androida
Popularny android aplikacje dla Huawei MediaPad T3